ادمینی اینستاگرام پیج سمیرا جوادی
یکی از پیج های اینستاگرامی که مجموعه کارپشت کار ادمینی آن را برعهده دارد پیج مزون لباس است. مدیریت پیج های نوپا، عموما حساسیت های بیش تری نسبت به پیج های پر فالوور دارند. چرا که جذب فالوور های اولیه و جذب اعتماد و توجه آن ها نسبت به پیج هایی که از پیش این کار را انجام داده اند، سخت تر است.
ادمینی اینستاگرام پیج نوپا، دارای چالش های فراوانی مثل تولید محتوای مناسب، پست گذاری با توجه به ترند های روز، استفاده از چالش های اینستاگرامی و حتی تیک تاک، استفاده از هشتگ و کپشن مناسب، جلب توجه و اعتماد مخاطب حتی بدون داشتن تعداد فالوور بالا و … است.
در نمونه زیر، اولین پست های ادمینی اینستاگرام پیج مزون وارد فضای اکسپلور شد و توانست به اینگیجمنت ریت بالا و ریچ زیاد دست یابد. همان طور که در تصاویر زیر مشخص است، نسبت فالوور ها و بینندگان پست ها در عرض مدت کوتاهی به ميزان زیادی افزایش یافته است که برای یک پیج نوپا، عدد خوبی محسوب می شود.
خدماتی که توسط مجموعه کارپشت به این پیج ارائه شد
- روزانه حداقل ۵ استوری مرتبط با موضوع پیج ( شامل آموزش، معرفی محصول، روزمرگی و … )
- هفتگی حداقل ۲ پست و یا ریلز مرتبط با پیج شامل استفاده از ترندهای روز اینستاگرام و معرفی محصولات مزون
- پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها و پیگیری فروش
- تولید محتوای جذاب و کاربردی
- استفاده از کپشن و هشتگ مناسب و مرتبط با موضوع پیج
- تعامل و اینتراکشن روزانه با مخاطبان
این موارد در کنار یک دیگر، باعث رشد آهسته مجموعه شد و کم کم توجه و اعتماد مخاطبان را جلب کرد. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیش تر درباره نحوه ادمینی اینستاگرام پیج خود توسط کارپشت را دارید بهتر است این مطلب را نیز مطالعه کنید.